KAYIT    İLETİŞİM

TUR PROGRAMI

Broşür İndir
Gün

BATUM – TİFLİS - MTSKHETA – TELEFERİK – KARTLİSDEDA- NARİKALA KALESİ – SÜLFÜR BANYOLARI – ABANOTUBANİ ŞELALESİ – CUMA CAMİ – METEKHİ KİLİSESİ- SAMEBA KATEDRALİ – RUSTAVELİ BULVARI – ÖZGÜRLÜK MEYDANI – TİFLİS METROSU – ANTİKACILAR VE TABLO PAZARI

Gece saatlerinde Sarp Sınır Kapısına varıyoruz gümrük geçiş işlemlerimiz sonrası Gürcistan tarafına geçip dövizciden Gürcistan para birimi olan Lari’lerimizi aldıktan sonra Tiflis’e doğru yolculuğumuza devam ediyoruz. 5 saatlik bir yolculuk sonrası Tiflis varıyoruz kahvaltı molası sonrası turumuza başlıyoruz. Gürcistan’ın en eski kentlerinden biri olan Mtskheta ’ya hareket ediyoruz. Tiflis şehrinden yaklaşık 15 dakika uzaklıkta olan şehre varıyoruz. 1994 yılında Unesco Dünya Mirası Listesi’ne alınan şehrin içerisinde tarihi yapıları ve Svetitshovelli Katedrali’ni gördükten sonra Tiflis şehrine geçiyoruz. Kura nehrinin her iki yakasında kalan Tiflis şehrinde ilk durağımız Metekhi Köprüsü’nün yanında bulunan teleferiğe binerek Gürcü Annesi olarak bilinen Kartlis Deda Heykeli’ni görüyoruz. Ardından yürüyerek Narikala Kalesi’ni görüyoruz ve sırasıyla Cuma Camii, Abanotubani Şelalesi, Kükürt Hamamları, Metekhi Kilisesi’ni görerek Metekhi Köprüsü’nde fotoğraf için serbest zaman veriyoruz. Daha sonra 2004 yılında tamamlanan Dünya’nın en büyük dini yapılarından biri olan Sameba Katedrali’ni ziyaret ediyoruz. Ardından ismini ünlü şair Şota Rustaveli ’den alan şehrin en modern caddelerinden birini yürüyerek gezmeye başlıyoruz. Gezimiz esnasında Özgürlük Meydanı’nı, 1966 yılında Sovyetler tarafından yapılan Tiflis metrosunda 1 durak yolculuk gerçekleştiriyoruz ve aracımıza dönüyoruz. Sonrasında Tiflis’e gelip herkesin mutlaka alışveriş için uğraması gereken Antikacılar Pazarı ve Tablo Pazarı’na gidiyoruz. Alışveriş için yaklaşık 1 saat

serbest zaman veriyoruz. Serbest zamanın sonunda günlük turumuzu sonlandırıyor ve otelimize geçiyoruz. Konaklama otelimizde.

Gün

KUTAİSİ – BATUM – ALFABE KULESİ – ALİ NİNO HEYKELİ – MEDEA HEYKELİ – TİYATRO MEYDANI – POESİDON HEYKELİ – BATUM BULVAR PARKI – PİAZZA MEYDANI – GÜRCÜ RUS ERMENİ ORTODOKS KİLİSESİ –AVRUPA MEYDANI – ORTA CAMİİ – SARP SINIR KAPISI - DÖNÜŞ

Sabah kahvaltısının ardından otelimizden ayrılıyor ve Rioni Nehri üzerinde yer alan dünyanın en eski sürekli yerleşim yerlerinden biri ve geleneksel olarak başkent Tiflis’ten sonra Gürcistan’ın en büyük ikinci ve en kalabalık üçüncü şehri olan Kutaisi Şehri’ne hareket ediyoruz. Kutaisi şehrinde Kent Meydanı, Tiyatro Binası ve 1 saatlik yemek molası sonrası şehirden ayrılıyoruz. Ardından Batum’a doğru hareket ediyoruz. Gürcistan’ın özerk cumhuriyeti Acara’nın başkenti olan Karadeniz kıyısındaki liman kentini gezmeye başlıyoruz. Uzman rehberimiz eşliğinde Batum’un tek ayakta kalan camisi Orta Camii görüp sırasıyla; Piazza Meydanı, Avrupa Meydanı, Medea Heykeli, Devlet Tiyatro Binası, Poesidon Heykeli, Batum Bulvar Parkı, Alfabe Kulesi ve dizilerde sıkça gösterilen Kurban Said’in başyapıtı olan Ali ve Nino Heykeli’ni görme fırsatı buluyoruz. Son olarak Batum Bulvar Parkı’nda serbest zamanla turumuzu tamamlıyoruz. Serbest zaman içerisinde teleferikle Sputnik Tepesi’ne çıkabilir, Batum sokaklarını gezebilir veya bölgenin yöresel lezzetlerini tadabileceğiniz restoranlarda keyifli vakit geçirebilirsiniz. Serbest zamanın sonunda turumuzu sonlandırıyor ve Sarp Sınır Kapısı’na geçiyoruz. Gümrük işlemlerimiz sonrası ülkemize giriş yapıyoruz. Dönüş yolculuğumuzda siz değerli misafirlerimizi aldığımız noktalara bırakarak bir başka SEYİR TRAVEL organizasyonunda buluşmak dileğiyle vedalaşıyoruz.