KAYIT    İLETİŞİM

Broşür İndir
YILBAŞI ÖZEL

SAMSUN – ORDU – GİRESUN – TRABZON – RİZE – HOPA

Seyir Travel olarak, Yurtdışı Kültür turları kapsamında, Gürcistan’ın kültürel ve coğrafi zenginliklerini

uzmanlaşmış personelimiz eşliğinde siz değerli katılımcılarımıza tanıtmak amacı ile hazırlamış olduğumuz

seyahatimize sizleri lüks otobüslerimizle Samsun’dan saat 21.00’da Türkiş Citymall AVM önü ve 21.30’da

19 Mayıs Lisesi önünden alıp Seyir Travel misafirperverliğinde Batum’a doğru yola çıkıyoruz.

Gün

SARP SINIR KAPISI – BATUM – ALFABE KULESİ – ALİ NİNO HEYKELİ – MEDEA HEYKELİ -TİYATRO MEYDANI – POESİDON HEYKELİ – BATUM BULVAR PARKI – PİAZZA MEYDANI –

GÜRCÜ RUS ERMENİ ORTODOKS KİLİSESİ –AVRUPA MEYDANI–ORTA CAMİİ - TİFLİS

Sabah saatlerinde Sarp Sınır Kapısı’na varıyoruz. Sarp Sınır Kapısı’nda gümrük işlemlerimizi tamamladıktan

sonra karşıya geçiyoruz. Döviz ofisine uğrayıp Gürcistan’da ihtiyaç duyacağımız kadar Türk Lirası’nı Gürcü

Larisi’ne çeviriyoruz. Döviz işlemlerimizi tamamladıktan sonra yola koyuluyoruz. Rehberimizin bölge iklimi

ve coğrafi yapısı ile ilgili bilgiler verdiği sırada Okaliptüs ağaçlarının arasından Batum’a doğru hareket

ediyoruz. Batum’da sizlere dinlenme ve kahvaltı molası için 1 saatlik serbest zaman veriyoruz. Ardından

Gürcistan’ın özerk cumhuriyeti Acara’nın başkenti olan Karadeniz kıyısındaki liman kentini gezmeye

başlıyoruz. Uzman rehberimiz eşliğinde Batum’un tek ayakta kalan camisi Orta Camii ziyaret ediyoruz.

Daha sonra Batum’un en güzel meydanlarından biri olan Piazza Meydanı gezimizi gerçekleştirip sırasıyla;

Avrupa Meydanı, Medea Heykeli, Devlet Tiyatro Binası, Poesidon Heykeli, Batum Bulvar Parkı, Alfabe

Kulesi ve dizilerde sıkça gösterilen Kurban Said’in başyapıtı olan Ali ve Nino Heykeli’ni görme fırsatı

buluyoruz. Son olarak Batum Bulvar Parkı’nda serbest zamanla turumuzu tamamlıyoruz. Serbest zaman

içerisinde Tekne Tur ile Batum’un harika manzarasını seyredebilir, teleferikle Sputnik Tepesi’ne çıkabilir,

Batum sokaklarını gezebilir veya bölgenin yöresel lezzetlerini tadabileceğiniz restoranlarda keyifli vakit

geçirebilirsiniz. Serbest zamanın sonunda Batum turumuzu sonlandırıyor ve Tiflis’e doğru yola çıkıyoruz.

Tiflis’e varışımız ile otelimize geçip konaklamamızı gerçekleştiriyoruz.

Konaklama: TİFLİS 4* İBİS HOTEL
Gün

MTSKHETA – TELEFERİK – KARTLİSDEDA- NARİKALA KALESİ – SÜLFÜR BANYOLARI –ABANOTUBANİ ŞELALESİ – CUMA CAMİ – METEKHİ KİLİSESİ- SAMEBA KATEDRALİ

RUSTAVELİ BULVARI – ÖZGÜRLÜK MEYDANI – TİFLİS METROSU – ANTİKACILAR PAZARI VE

TABLO PAZARI – YILBAŞI ETKİNLİĞİ

Otelde alacağımız sabah kahvaltısının ardından Tiflis turumuza başlıyoruz. Gürcistan’ın en eski

kentlerinden biri olan Mtskheta ’ya hareket ediyoruz. Tiflis şehrinden yaklaşık 15 dk. uzaklıkta olan şehre

varıyoruz. 1994 yılında Unesco Dünya Mirası Listesi’ne alınan şehrin içerisinde tarihi yapıları ve

Svetitshovelli Katedrali’ni gördükten sonra Tiflis şehrine geçiyoruz. Kura nehrinin her iki yakasında kalan

Tiflis şehrinde ilk durağımız Metekhi Köprüsü’nün yanında bulunan teleferiğe binerek Gürcü Annesi olarak

bilinen Kartlis Deda Heykeli’ni görüyoruz. Ardından yürüyerek Narikala Kalesi’ni görüyoruz ve sırasıyla

Cuma Camii, Abanotubani Şelalesi, Kükürt Hamamları, Metekhi Kilisesi’ni görerek Metekhi Köprüsü’nde

fotoğraf için serbest zaman veriyoruz. Daha sonra 2004 yılında tamamlanan Dünya’nın en büyük dini

yapılarından biri olan Sameba Katedrali’ni ziyaret ediyoruz. Ardından ismini ünlü şair Şota Rustaveli ’den

alan şehrin en modern caddelerinden birini yürüyerek gezmeye başlıyoruz. Gezimiz esnasında Özgürlük

Meydanı’nı, 1966 yılında Sovyetler tarafından yapılan Tiflis metrosunda 1 durak yolculuk

gerçekleştiriyoruz ve aracımıza dönüyoruz. Sonrasında Tiflis’e gelip herkesin mutlaka alışveriş için

uğraması gereken Antikacılar Pazarı ve Tablo Pazarı’na gidiyoruz. Alışveriş için yaklaşık 1 saat serbest

zaman veriyoruz. Serbest zaman sonrası Tiflis gezimizi tamamlıyor ve otelimize geçiyoruz. Dinlendikten

sonra otelimizden ayrılıp Yılbaşı Etkinliği Konser Serbest Zaman. Konaklama otelimizde.

Konaklama: TİFLİS 4* İBİS HOTEL

TİFLİS – KUTAİSİ – BATUM – SARP SINIR KAPISI – DÖNÜŞ

Otelden alacağımız sabah kahvaltısının ardından Tiflis’ten ayrılıp Rioni Nehri üzerinde yer alan dünyanın

en eski sürekli yerleşim yerlerinden biri ve geleneksel olarak başkent Tiflis’ten sonra Gürcistan’ın en

büyük ikinci ve en kalabalık üçüncü şehri olan Kutaisi Şehri’ne hareket ediyoruz. Kutaisi şehrinde Kent

Meydanı, Tiyatro Binası ve 1 saatlik yemek molası sonrası şehirden ayrılıyoruz. Ardından Batum’dan

geçerek Sarp Sınır Kapısı’na varıyoruz ve gümrük işlemlerimiz sonrası dönüş yolculuğumuza başlıyoruz.

Siz değerli misafirlerimizi aldığımız noktalara bırakarak bir başka SEYİR TRAVEL organizasyonunda

buluşmak dileğiyle vedalaşıyoruz.

Gürcistan’a Geçişte

EK BİLGİLER

Gürcistan’a Geçişte Dikkat Edilmesi Gereken Önemli Noktalar:

1) Türkiye ile Gürcistan Devletleri arasında imzalanan protokol gereği iki ülke vatandaşları

gümrüklerden kimlikle giriş yapabilmektedir. Yeni Tip Çipli ve Fotoğraflı Kimlik Kartı dışındaki

hiçbir kimlik kartı (Ehliyet Dâhil) Nüfus Hüviyet Cüzdanı yerine geçmemektedir. Kırık veya Deforme

olmuş kimlikler gümrük geçişlerinde kabul edilmemektedir. Ayrıca kimliklerin arkasındaki çipin

sağlam olması gerekiyor. Çipleri deforme olmuş kimlikler geçiş işlemlerinde sorun yaşayabilir.

2) Anne baba yanında olsa bile (Yeni doğmuş bebek dâhil) çocuklarında yaşa bakılmaksızın

kimliklerinde fotoğraf olması gerekmektedir.

3) 18 yaş altı çocuklar sadece anne ve babaları ile beraber yâda her ikisinden aldığı Noter Tasdikli

muvafakatname veya Pasaport ile seyahat edebilirler. Anne veya Babasından birisinin olmaması

halinde olmayan ebeveynden noter tasdikli muvafakatname almaları ve gümrük polisine ibraz

etmeleri gerekmektedir. Aksi takdirde gümrükten geçemezsiniz.

4) Ülkeye girişlerde reçetesiz ilaç, et ve süt ürünleri, kesici alet gibi tehlike arz eden cisimler vb. kabul

edilmez. Üzerinde etiketi bulunmayan bir ilaç sorun yaşamanıza sebep olabilir. Zaruri alınması

gereken ilaçlarınızın üzerinde ismi bulunan bir şekilde kutusu ile yanınıza almalısınız.