KAYIT    İLETİŞİM

TUR PROGRAMI

Broşür İndir

ANKARA - BATUM

Seyir Travel olarak, Kültür Turları kapsamında, rotamıza dâhil olan yerlerin kültürel ve coğrafi zenginlikleri uzmanlaşmış personelimiz eşliğinde siz değerli misafirlerimize tanıtmak amacı ile hazırlamış olduğumuz seyahatimize sizleri belirtilen saatlerde, Ankara’dan şehrin uygun noktalarından alarak Seyir Travel misafirliğinde Gürcistan’a doğru yola çıkıyoruz.

Gün

SARP SINIR KAPISI – BATUM – ALFABE KULESİ – ALİ NİNO HEYKELİ – MEDEA HEYKELİ – TİYATRO MEYDANI – POESİDON HEYKELİ – BATUM BULVAR PARKI – PİAZZA MEYDANI – GÜRCÜ RUS ERMENİ ORTODOKS KİLİSESİ –AVRUPA MEYDANI–ORTA CAMİİ - TİFLİS

Sabah saatlerinde Sarp Sınır Kapısı’na varıyoruz. Sarp Sınır Kapısı’nda gümrük işlemlerimizi tamamladıktan sonra Gürcistan tarafına geçiyoruz. Döviz ofisine uğrayıp Gürcistan’da ihtiyaç

duyacağımız kadar Türk Lirası’nı Gürcü Larisi’ ne çeviriyoruz. Döviz işlemlerimizi tamamladıktan sonra yola koyuluyoruz. Rehberimizin bölge iklimi ve coğrafi yapısı ile ilgili bilgiler verdiği sırada Okaliptüs

ağaçlarının arasından Batum’a doğru hareket ediyoruz. Batum’da sizlere dinlenme ve kahvaltı molası için 1 saatlik serbest zaman veriyoruz. Ardından Gürcistan’ın özerk cumhuriyeti Acara’nın başkenti olan

Karadeniz kıyısındaki liman kentini gezmeye başlıyoruz. Uzman rehberimiz eşliğinde Batum’un tek ayakta kalan camisi Orta Cami’yi ziyaret ediyoruz. Daha sonra Batum’un en güzel meydanlarından biri olan Piazza Meydanı gezimizi gerçekleştirip sırasıyla;

Avrupa Meydanı, Medea Heykeli, Devlet Tiyatro Binası, Poesidon Heykeli, Batum Bulvar Parkı, Alfabe Kulesi ve dizilerde sıkça gösterilen Kurban Said’in başyapıtı olan Ali ve Nino Heykeli’ni görme fırsatı buluyoruz. Son olarak Batum Bulvar Parkı’nda serbest zamanla turumuzu tamamlıyoruz. Serbest zaman içerisinde Tekne Tur ile Batum’un harika manzarasını seyredebilir, teleferikle Sputnik Tepesi’ne çıkabilir,

TİFLİS--MTSKHETA--JVARİ KATEDRALİ--GÜRCİSTAN TARİHİ ANITARİHİ ANITI

Otelde alacağımız sabah kahvaltısının ardından Tiflis’e doğru yola çıkıyoruz. İlk durağımız Dünya’nın en büyük dini yapılarından biri olan Sameba Katedrali’ni ziyaret ediyoruz. Ardından Gürcistan’ın en eski kentlerinden biri olan Mtskheta ’ya hareket ediyoruz. Tiflis şehrinden yaklaşık 15 dk. uzaklıkta olan şehre varıyoruz. 1994 yılında Unesco Dünya Mirası Listesi’ne alınan şehrin

içerisinde tarihi yapıları ve Jvari Katedrali’ni geziyoruz. Jvari Katedrali bir altıncı yüzyıl Gürcü Ortodoks manastırıdır. Daha sonra Gürcistan Tarihi Anıtı’nı geziyoruz.

Anıt, Gürcistan’daki 3000 yıllık Gürcü egemenliğini ve 2000 yıllık Hıristiyanlığı anmak için tasarlanmıştır. Sütunlar da, Gürcü tarihinin önemli sahnelerini üst kısımlarında tasvir ederken, alt kısımlar Mesih’in yaşamından hikâyeleri tasvir edilmektedir. Ardından otelimize geçiyoruz.

Konaklama otelimizdedir.

TİFLİS--KARTLİS DEDA HEYKELİ--NARİKALA KALESİ--GÜRCÜ GECESİ

Otelde alacağımız sabah kahvaltısının ardından Tiflis turumuza devam ediyoruz. Kura nehrinin her iki yakasında kalan Tiflis şehrinde ilk durağımız Metekhi Köprüsü’nün yanında bulunan teleferiğe binerek Gürcü Annesi olarak bilinen Kartlis Deda Heykeli’ni görüyoruz. Ardından yürüyerek

Narikala Kalesi’ni görüyoruz ve sırasıyla Cuma Camii, Abanotubani Şelalesi, Kükürt Hamamları, Metekhi Kilisesi’ni görerek Metekhi Köprüsü’nü fotoğrafladıktan sonra ismini ünlü şair Şota Rustaveli ’den alan şehrin en modern caddelerinden birini yürüyerek geziyoruz. Gezimiz esnasında 1966 yılında Sovyetler tarafından yapılan Tiflis Metrosu’nda 1 durak yolculuk gerçekleştiriyoruz ve aracımıza dönüyoruz. Ardından Antika Pazarı’na geçiyoruz. Burada sizlere alışveriş için serbest zaman verdikten sonra Tiflis’e dönüyoruz. Otelimizde biraz dinlendikten sonra otelimizden ayrılıp Gürcü Gecesi (ekstra) etkinlikleri için anlaşmalı olduğumuz restoranda geçiyoruz. Canlı müzik,

folklor gösterileri ve Gürcü menüsü ile keyifli bir akşam geçiriyoruz. Konaklama otelimizdedir.

KUTAİSİ

Otelden alacağımız sabah kahvaltısının ardından Tiflis’ten ayrılıp Rioni Nehri üzerinde yer alan dünyanın en eski sürekli yerleşim yerlerinden biri ve geleneksel olarak başkent Tiflis’ten sonra Gürcistan’ın en büyük ikinci ve en kalabalık üçüncü şehri olan Kutaisi Şehri’ne hareket ediyoruz. Kutaisi şehrinde Kent Meydanı, Tiyatro Binası ve 1 saatlik yemek molası sonrası şehirden ayrılıyoruz. Ardından Batum’dan

geçerek Sarp Sınır Kapısı’na varıyoruz ve gümrük geçiş işlemlerimizin ardından dinlenmek üzere otelimize geçiyoruz.

Gün

FIRTINA VADİSİ--AYDER YAYLASI--RİZE BEZİ ATÖLYESİ--SÜRMENE BIÇAK ATÖLYESİ--RİZE ÇAY FABRİKASI--AKÇAABAT--DÖNÜŞ

Sabah kahvaltımızı aldıktan sonra otelimizden ayrılıyoruz ve Fırtına Vadisi’ne gidiyoruz. Çamlıhemşin’de bulunan Fırtına Vadisi’nde uygun şartlar altında Zipline ve Rafting faaliyetleri yapabilir, salıncağa

binebilirsiniz. Bu heyecan dolu etkinliğimizin ardından Ayder Yaylası’na geçiyoruz. Huzur veren,

sakinleştiren ve ruhunuzu dinlendiren Ayder Yaylası, doğa tutkunlarının mutlaka gezip görmesi gereken yerlerin başında gelir. Bu gezimizin ardından Çayın işleyişini görmek için Rize Çay Fabrikası’na, Meşhur Rize bezi atölyesine ve Sürmene Bıçak Atölyesine gidiyoruz. Akçaabat’ta akşam yemeği (ekstra) molası sonrasında dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Siz değerli misafirlerimizi aldığımız noktalara bırakarak bir başka SEYİR TRAVEL organizasyonunda buluşmak üzere vedalaşıyoruz.