KAYIT    İLETİŞİM

TUR PROGRAMI

Broşür İndir
ANKARA – KIRIKKALE – ÇORUM – SAMSUN - RİZE

Seyir Travel olarak, Kültür Turları kapsamında, rotamıza dâhil olan yerlerin kültürel ve coğrafizenginlikleri uzmanlaşmış personelimiz eşliğinde siz değerli misafirlerimize tanıtmak amacı ile hazırlamış olduğumuz seyahatimize sizleri belirtilen saatlerde, Ankara’dan şehrin uygun noktalarından alarak Seyir Travel misafirliğinde Rize’ye doğru yola çıkıyoruz.

SARP SINIR KAPISI – BATUM ŞEHİR

Sabah saatlerinde Sarp Sınır Kapısı’na varıyoruz. Sarp Sınır Kapısı’nda gümrük işlemlerimizi tamamladıktan sonra Gürcistan tarafina geçiyoruz. Döviz ofisine uğrayıp Gürcistan’da ihtiyaç duyacağımız kadar Türk Lirası’nı Gürcü Larisi’ ne çeviriyoruz. Döviz işlemlerimizi tamamladıktan sonra Gürcistan’ın özerk cumhuriyeti Acara’nın başkenti olan Karadeniz kıyısındaki liman kentini gezmeye başlıyoruz. Uzman rehberimiz eşliğinde Batum’un tek ayakta kalan camisi Orta Cami’yi ziyaret ediyoruz. Daha sonra Batum’un en güzel meydanlarından biri olan Piazza Meydanı gezimizi gerçekleştirip sırasıyla; Avrupa Meydanı, Medea Heykeli, Devlet Tiyatro Binası, Poesidon Heykeli, Batum Bulvar Parkı, Alfabe Kulesi ve dizilerde sıkça gösterilen Kurban Said’in başyapıtı olan Ali ve Nino Heykeli’ni görme firsatı buluyoruz. Son olarak Batum Bulvar Parkı’nda serbest zamanla turumuzu tamamlıyoruz. Serbest zaman içerisinde Tekne Tur ile Batum’un harika manzarasını seyredebilir, teleferikle Sputnik Tepesi’ne çıkabilir, Batum sokaklarını gezebilir veya bölgenin yöresel lezzetlerini tadabileceğiniz restoranlarda keyifli vakit geçirebilirsiniz. Dinlenmek üzere otelimize geçiyoruz. Yılbaşı Etkinliği ve konser İçin serbest zaman veriyoruz. Konaklama Batum otelimizde.

Konaklama: VİEW LUXURY HOTEL
TİFLİS-KARTLİS DEDA HEYKELİ-NARİKALA KALESİ-GÜRCÜ GECESİ

Sabah kahvaltı sonrası Tiflise Doğru Yola Çıkıyoruz Tiflise Varışımız İle Birlikte İlk Gezi Durağımız Kura nehrinin her iki yakasında kalan Tiflis şehrinde ilk durağımız Metekhi Köprüsü’nün yanında bulunan teleferiğe binerek Gürcü Annesi olarak bilinen Kartlis Deda Heykeli’ni görüyoruz. Ardından yürüyerek Narikala Kalesi’ni görüyoruz ve sırasıyla Cuma Camii, Abanotubani Şelalesi, Kükürt Hamamları, Metekhi Kilisesi’ni görerek Metekhi Köprüsü’nü fotoğrafladıktan sonra ismini ünlü şair Şota Rustaveli ’den alan şehrin en modern caddelerinden birini yürüyerek geziyoruz. Gezimiz esnasında 1966 yılında Sovyetler tarafindan yapılan Tiflis Metrosu’nda 1 durak yolculuk gerçekleştiriyoruz ve aracımıza dönüyoruz. Ardından Antika Pazarı’na geçiyoruz. Burada sizlere alışveriş için serbest zaman verdikten sonra Tiflis’e dönüyoruz. Otelimizde biraz dinlendikten sonra otelimizden ayrılıp Gürcü Gecesi (ekstra) etkinlikleri için anlaşmalı olduğumuz restoranda geçiyoruz. Canlı müzik, folklor gösterileri ve Gürcü menüsü ile keyifli bir akşam geçiriyoruz Konaklama otelimizdedir.

Konaklama: TİFLİS İBİS HOTEL
TİFLİS-MTSKHETA--JVARİ KATEDRALİ--GÜRCİSTAN TARİHİ ANITI

Otelde alacağımız sabah kahvaltısının ardından. İlk Durağımız Dünya’nın en büyük dini yapılarından biri olan Sameba Katedrali’ni ziyaret ediyoruz. Ardından Gürcistan’ın en eski kentlerinden biri olan Mtskheta ’ya hareket ediyoruz. Tiflis şehrinden yaklaşık 15 dk. uzaklıkta olan şehre varıyoruz. 1994 yılında Unesco Dünya Mirası Listesi’ne alınan şehrin içerisinde tarihi yapıları ve Jvari Katedrali’ni geziyoruz. Jvari Katedrali bir altıncı yüzyıl Gürcü Ortodoks manastırıdır. Daha sonra Gürcistan Tarihi Anıtı’nı geziyoruz. Anıt, Gürcistan’daki 3000 yıllık Gürcü egemenliğini ve 2000 yıllık Hıristiyanlığı anmak için tasarlanmıştır. Sütunlar da, Gürcü tarihinin önemli sahnelerini üst kısımlarında tasvir ederken, alt kısımlar Mesih’in yaşamından hikâyeleri tasvir edilmektedir. Daha sonra otelimize geçiyoruz konaklama otelimizdedir.

Konaklama: TİFLİS İBİS HOTEL
KUTAİSİ - BATUM - YILBAŞI EĞLENCELERİ

Sabah otelde alacağımız kahvaltı sonrası Tiflis’ten ayrılıp Rioni Nehri üzerinde yer alan dünyanın en eski sürekli yerleşim yerlerinden biri ve geleneksel olarak başkent Tiflis’ten sonra Gürcistan’ın en büyük ikinci ve en kalabalık üçüncü şehri olan Kutaisi Şehri’ne hareket ediyoruz. Kutaisi şehrinde Kent Meydanı, Tiyatro Binası ve serbest zaman sonrası Batum a geçiyoruz otelimize yerleşip dinlendikten sonra akşam yılbaşı için süsleniş Batum sokaklarını geziyoruz. Restoranımızda Yılbaşı yemeği ( EXTRA ) sonrası meydandaki kutlama alanına geçip etkinliklere katılıyoruz. Gece geç saate otel transferi sonrası konaklama otelimizde

Konaklama: VİEW LUXURY HOTEL
SARP SINIR KAPISI - RİZE BEZİ ATÖLYESİ - SÜRMENE BIÇAK ATÖLYESİ - R

Sabah otelde alacağımız kahvaltı sonrası Sarp Sınır Kapısı'na doğru yola çıkıyoruz gümrük işlemlerimizi ve Freeshop alışverişimizi Yaptıktan sonra aracımızda buluşarak yola çıkıyor ve meşhur Rize bezi atölyesine ve Sürmene Bıçak Atölyesine gidiyoruz. Çayın işleyişini görmek için Rize Çay Fabrikasında Çay Molası veriyor molamızın ardından Akçaabat’ta akşam yemeği (ekstra) için yemek molası veriyoruz. Molalarımızın ardından dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Siz değerli misafirlerimizi aldığımız noktalara bırakarak bir başka SEYİR TRAVEL organizasyonunda buluşmak üzere vedalaşıyoruz.

AKTİVİTE DETAYLARI
AKTİVİTE KODU:
#149
LOKASYON:
Gürcistan (Ankara Çıkışlı çıkışlı)